  • Data: 2003-11-23 20:16:39
    Temat: Re: przelew do TP S.A.
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bpr3rn$39c$...@S...icm.edu.pl,
    Qbaa <k...@s...toya.net.pl>:
    > Witam całą grupę po raz pierwszy!!! Mam pewien problem: chcę
    > zdefiniować przelew przez internet do z mojego konta w Inteligo do TP
    > S.A. ale faktura wystawiona jest na mojego ojca. Czy mogę zrobić to
    > bez przeszkud i czy wszystko będzie w porządku?

    Bez przeszkud.

    > Co powinienwm wpisać
    > w pole "tytułem", aby nie było żadnych nieporozumień?

    Mozesz wpisac nazwisko ojca, numer ident. klienta i numer faktury, ale
    prawdopodobnie jest to i tak tylko jego rachunek (zindywidualizowany) i
    nawet jak wpiszesz jakies bzdury lub nic to i tak bedzie OK. Ktos sie
    pomylil kilka mies. temu i zaplacil na moj numer konta w TPSA. Nie mogli
    przeksiegowac, wyslali mi wezwanie do zwrotu tej obcen wplaty listem za
    potwierdzeniem odbioru...

    --
    Robert