  • Data: 2004-05-26 17:38:18
    Temat: Re: przelew on-line, dwa 'podpisy'
    Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    WPROWADZENIU
    MIEJSCA NA
    PRZELEW

    > Nie bede sprawdzal IP, bo na 100% jestes pracownikiem Nordei. Tylko
    > pracownicy bankow wrzeszcza na pbb. Mam jednak prosbe, pojdz do
    > informatyka i zapytaj jak sie wylacza pisanie wielkimi literami. To Ci
    > sie przyda w zyciu.
    >
    > Bartol

    Myślę że w życiu są ważniejsze sprawy niż to w jaki sposób się "stawia
    literki", po sprawdzeniu IP nie uda Ci się ustalić czy jestem pracownikiem
    Nordei czy nie, ale zdradzę Ci tajemnicę - rzeczywiście jestem i nie
    zamierzałem tego ukrywać a to że napisałem o tym o czym napisałem to tylko po
    to aby poinformować zainteresowanych, tych którzy o to pytają. Niby dlaczego
    nie pisać o tym co dobre i co może zainteresować grupowiczów - chyba że to
    zamknięta grupa i pracownikom banku wstęp wzbroniony a my przecież wykonujemy
    swoją pracę tak jak w innych branżach i jeżeli trzeba potwierdzamy, że nasze
    banki nie sa idealne i niektóre z produktów naszych banków sa kiepskie .
    Wydaje mi się że to bardziej w porzadku niż zachwalanie na siłę marnych (ale
    tańszych, chociaż już coraz mniej, produktów jednego czy dwoch banków) Nie
    bierz tego do siebie. Duże literki nie oznaczały w tym przypadku krzyku po
    prostu czasami trzeba odmiany