  • Data: 2006-08-12 09:37:09
    Temat: Re: przelew z USA do WBK
    Od: Michal Kwiatkowski <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sumi napisał(a):

    > ABA Routing Number jest numerem identyfikacyjnym banku, w którym firma
    > prowadzi rachunek bankowy.
    > Jeśli robisz przelew do Polski do bzwbk to podajesz SWIFT banku.
    > Tak przynajmniej mi się gdzieś kiedys widziało że pozycja do wypełnienia w
    > formularzu była opisana - ABA Routing Number/SWIFT Code

    Dzieki, ja wiem co to jest ABA. Problem polega na tym że SmithBarney nie
    może bezposrednio przelac do WBK potrzebuja numer ABA banku w ktorym WBK
    ma nostro dolarowe
    (http://www.bankier.pl/slownik/konta/rachunek_nostro
    .html).

    W formularzu sa 2 pozycje ABA i SWIFT.

    Czekam na odpowiedz mailowa z WBK - jak ja dostane odezwe sie na grupe.

    pzdr,
    Michal.