  • Data: 2006-08-12 15:47:58
    Temat: Re: przelew z USA do WBK
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <44dd972a$0$22604$f69f905@mamut2.aster.pl>, m...@o...pl says...

    > Dzieki, ja wiem co to jest ABA. Problem polega na tym że SmithBarney nie
    > może bezposrednio przelac do WBK potrzebuja numer ABA banku w ktorym WBK
    > ma nostro dolarowe
    > (http://www.bankier.pl/slownik/konta/rachunek_nostro
    .html).

    > W formularzu sa 2 pozycje ABA i SWIFT.
    >
    > Czekam na odpowiedz mailowa z WBK - jak ja dostane odezwe sie na grupe.

    ABA nic ci nie da... bo to jest tylko numer rozliczeniowy banku. Nawet
    jesli musialbys podac dane NOSTRO WBK musialbys znac kompletny numer
    rachunku a nie samo ABA az mi sie nie chce wierzyc ze SmithBarney
    (przeciez to CitiGroup) nie potrafi dokonac przelewu miedzynarodowego na
    podstawie kodu SWIFT. Czyli zapewne instrukcje SWIFT wedruja via
    centrala CITIBANKU w Nowym Yorku (021000089) z dodatkowa instrukcja (BNF
    BNK) POD WARUNKIEM ze chciales dokonac przelewu w dolarach
    amerykanskich. ale wszystkie te informacje powinien miec departament
    przelewow miedzynarodowych. Lepiej jakbys to zalatwial od strony
    SmithBarney i jesli z pierwsza osoba sie nie uda poprosilbym o
    przelozonego.

    AP