  • Data: 2005-09-25 13:36:07
    Temat: Re: "przelew" z karty na karte
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 Sep 2005 14:13:02 +0200, Miernik napisal/a:

    > Jakieś przykłady?

    > A czy to się mu pojawia na karcie natychmiast?
    wszystko wziałem z podanego wczesniej artykułu na kartyonline.
    http://www.kartyonline.pl/arty.php?id=67

    fragmenty:
    Visa Direct
    Ta usługa jest oferowana przez Visa od listopada 2002 roku. Dotychczas
    została ona wdrożona tylko przez kilka banków w Europie. Są to: BBVA,
    Caixa (Hiszpania), Servizi Interbancari (Włochy) oraz ForeningsSparbanken
    (Szwecja).
    Jeśli zleceniodawca przelewu zna numer karty płatniczej odbiorcy to
    wykonując przelew podaje imię i nazwisko oraz numer karty odbiorcy. Po
    potwierdzeniu przelew jest natychmiast wykonywany i jest w ciągu zaledwie
    kilku godzin dostępny na karcie lub koncie odbiorcy (zależnie od tego
    czy posiada on kartę kredytową lub debetową).

    MoneySend

    Usługa MasterCard MoneySend została uruchomiona w czerwcu 2003 roku.
    Jest ona obecnie wprowadzana w Europie przez 3 banki: Royal Bank of
    Scotland w Wielkiej Brytanii, Euro Kartensysteme w Niemczech oraz CartaSi
    we Włoszech.

    --
    Krzysztof Lerski