  • Data: 2011-08-03 06:29:45
    Temat: Re: przelewy w kilka s w kir
    Od: Sebastian <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-02 18:58, a...@g...pl pisze:

    > http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/535441,rewolu
    cja_w_przelewach_pieniadze_na_koncie_w_kilka_sekund.
    html

    > "Za kilka miesięcy będziemy mogli wysłać przelew z jednego banku do drugiego
    > zaledwie w kilka sekund. O każdej porze dnia przez cały rok
    >
    > Operatorem tzw. systemu rozliczeń płatności natychmiastowych będzie Krajowa
    > Izba Rozliczeniowa."

    Bezpłatne pewnie dopiero za kilka lat jeżeli w ogóle.
    Pamiętacie "szybkie przelewy"w ING? Dodatkowo płatne przelewy ELIXR'em,
    nawet jak zlikwidowali Sibir i wszystkie przelewy szły przez ELIXIR
    pobierali za nie kasę albo forsa leżała u nich 3 dni na
    nieoprocentowanym rachunku.

    Tak czy inaczej krok w dobrą stronę. Ja czekam na mikropłatności przez
    komórkę z sensownym kosztem zamiast obecnych 50% dla operatora.
    Sebastian