    From: Ra <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelewy wewnetrzne ING - dlaczego opozniane?
    Date: Mon, 16 Nov 2009 23:54:18 +0100

    Grzegorz Mazur pisze:

    > Przykro mi Cię rozczarować, ale system, o którym mówimy (mBank, Multi i
    > PKO BP) też ma przetwarzanie nocne. I też jest wtedy funkcjonalność
    > ograniczona. To, że Ty tego nie widzisz, wynika z faktu, że dobrze
    > dobrano zestaw operacji, który jest niezależny od procesu EOD. Ale
    > zdziwiłbyś się, jak dużo rzeczy w tym systemie odbywa się właśnie w
    > nocy... Powiedziałbym, że nawet większość, ale to tylko moja
    > interpretacja...
    dlaczego mam być rozczarowany, to chyba oczywiste dla większości p.b.b
    że w mbanku jest przetwarzanie nocne
    nie chcę być złośliwy ale jeśli pracujesz w firmie na A to rzuć tę
    robotę bo ma na ciebie zły wpływ, mówisz rzeczy oczywiste traktując
    dyskutanta z góry.

    > Znowu wesoło wyszło,
    czekaj co znowu wyszło wesoło, tematem wątku jest dlaczego w jednych
    bankach przelewy są opóźnione a w niektórych wszystko działa prawie że w
    czasie rzeczywistym. Odpowiedź padła wielokrotnie, nie wiem w sumie z
    czym polemizujesz