  • Data: 2006-10-16 19:45:50
    Temat: Re: przeniesc kredyt czy nie? jak policzyc koszty..
    Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Przy obniżeniu marży (czyli oprocentowania, w dużym uproszczeniu)
    > płacisz prowizję za aneks.

    zanim jeszcze pojde do banku - wiadomo, ile to kosztuje?
    tutaj
    http://www.bph.pl/pl/narzedzia/oplaty_i_prowizje/kli
    enci_indywidualni/hipoteka
    niestety nie widze takiej pozycji..

    Przy okazji nie ma tez informacji (przynajmniej jej nie widze), ile
    kosztuje czesciowa splata zadluzenia przy zmiennej stopie procentowej
    (jest tylko jezeli jest to duza splata, powyzej 50% w ciagu trzech lat)

    I jeszcze zapytam od razu tutaj, bo nie wiem czy dobrze rozumiem, a ktos
    na pewno wie (a raczej pewnie wiekszosc wie..)
    Jezeli chce splacic czesciowo kredyt (powiedzmy 3000 CHF), to jak to sie
    ma do oprocentowania? Tz spada mi to z aktualnego salda kredytu, czy tez
    doliczam do tego moje owe 4,07%? Ale przeciez nie do 3000 CHF, bo nie
    byloby sensu wczesniej splacac kredytu...

    Sierp