eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeniesienie KK do BPH??Re: przeniesienie KK do BPH??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.
    pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Date: Sun, 20 Nov 2005 11:49:21 +0100
    Organization: Dialog Net
    Lines: 34
    Message-ID: <dlpkc4$v2u$1@news.dialog.net.pl>
    References: <dkigj8$7ne$2@nemesis.news.tpi.pl> <dkim2v$b7o$1@news.dialog.net.pl>
    <dlildk$3hs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d...@s...poczta.onet.pl> <dlnn7c$qgi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dlnnrn$b3g$3@news.dialog.net.pl> <dlom46$hbq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4063.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1132483784 31838 81.168.157.223 (20 Nov 2005 10:49:44
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2005 10:49:44 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 1.0.7 (Windows/20050923)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <dlom46$hbq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:369759
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2005-11-20 03:13, osobnik podający się za MarekZ, śmiał stwierdzić, iż:
    >> Złóż wniosek przez internet, jeśli panie (panowie) w oddziałach są tak
    >> niedoinformowani. A na przyszłość - złóż skargę w oddziale. Mają
    >> obowiązek na nią odpisać.
    >
    > Wniosek sklada sie przez internet. Ale umowe podpisuje sie potem w
    > wybranym oddziale. Nie widzialem opcji przyslania umowy kurierem.

    Zgadza się, ale w tym wypadku zadaniem doradcy jest kliknąć kilka razy
    myszą, więc jak Ci powie, że się nie da, to wal od razu do Dyrektora
    oddziału, może doszkoli pracownika.

    >> Jest :) dostęp do karty przez sez@ma jest darmowy i basta. A to, że ktoś
    >> w oddziale nie potrafi tego uruchomić, to inna para kaloszy.
    >
    >
    > I to jest wlasnie Bank BPH.

    Nie. Taka sama sytuacja może Ci się przytrafić w każdym innym banku, ba,
    w każdej innej firmie. Wszędzie znajdzie się ktoś, kto jest niedouczony
    (albo zupełnie nowy, chociaż w takim przypadku powinien poprosić o pomoc
    bardziej doświadczonej osoby).

    > Ale pisemna skarga w oddziale, to moze rzeczywiscie dobry pomysl. Dzieki za idee.

    Pomaga. Raz, że ktoś musi na nią odpisać, dwa, że będzie to
    prawdopodobnie szef placówki, w związku z czym dowie się, że pracownicy
    mają "braki" szkoleniowe ;)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1