  • Data: 2005-11-20 10:54:22
    Temat: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-20 03:13, osobnik podający się za MarekZ, śmiał
    > stwierdzić, iż:

    > Zgadza się, ale w tym wypadku zadaniem doradcy jest kliknąć kilka razy
    > myszą, więc jak Ci powie, że się nie da, to wal od razu do Dyrektora
    > oddziału, może doszkoli pracownika.

    Potwierdzam to co pisze przedpiszca, że pracownicy niezbyt się orientowali w
    produktach, przenosinach KK i uruchamianiu dostępu via net do niej. Tyle, że
    byli bardzo mili i tylko to powtrzymało mnie przed zrobieniem małej awantury
    w związku z tym, że przez ich niewiedzę musiałam zaliczyć 1 niepotrzebną
    wizytę w oddziale ;-) Może coś nie tak ze szkoleniami personelu jest?

    przyszłość/
    Woody Allen