eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeniesienie KK do BPH??Re: przeniesienie KK do BPH??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie KK do BPH??
    Date: Sun, 20 Nov 2005 11:54:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <dlpkom$o4j$1@inews.gazeta.pl>
    References: <dkigj8$7ne$2@nemesis.news.tpi.pl> <dkim2v$b7o$1@news.dialog.net.pl>
    <dlildk$3hs$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <d...@s...poczta.onet.pl> <dlnn7c$qgi$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dlnnrn$b3g$3@news.dialog.net.pl> <dlom46$hbq$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <dlpkc4$v2u$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3469.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1132484182 24723 62.87.138.141 (20 Nov 2005 10:56:22 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Nov 2005 10:56:22 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-User: glenn
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:369761
    [ ukryj nagłówki ]

    Marcin Nowakowski wrote:
    > Dnia 2005-11-20 03:13, osobnik podający się za MarekZ, śmiał
    > stwierdzić, iż:
    >>> Złóż wniosek przez internet, jeśli panie (panowie) w oddziałach są
    >>> tak niedoinformowani. A na przyszłość - złóż skargę w oddziale. Mają
    >>> obowiązek na nią odpisać.
    >>
    >> Wniosek sklada sie przez internet. Ale umowe podpisuje sie potem w
    >> wybranym oddziale. Nie widzialem opcji przyslania umowy kurierem.
    >
    > Zgadza się, ale w tym wypadku zadaniem doradcy jest kliknąć kilka razy
    > myszą, więc jak Ci powie, że się nie da, to wal od razu do Dyrektora
    > oddziału, może doszkoli pracownika.



    Potwierdzam to co pisze przedpiszca, że pracownicy niezbyt się orientowali w
    produktach, przenosinach KK i uruchamianiu dostępu via net do niej. Tyle, że
    byli bardzo mili i tylko to powtrzymało mnie przed zrobieniem małej awantury
    w związku z tym, że przez ich niewiedzę musiałam zaliczyć 1 niepotrzebną
    wizytę w oddziale ;-) Może coś nie tak ze szkoleniami personelu jest?


    --
    /Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na
    przyszłość/
    Woody Allen

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1