  • Data: 2004-07-29 15:59:08
    Temat: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL> szukaj wiadomości tego autora

    air dnia 2004-07-29 17:26 napisał(a) co następuje:

    > o dluga historia, wiele rzeczy. fatalna obsluga, niekompetencja,
    > olewanie klienta, wewnetrzny burdel,

    Hmm co prawda mam konto dopiero od 5 miesięcy, ale nie zauważyłem
    niczego takiego. Zakładałem przez Internet, odbierałem dokumenty i
    podpisywałem umowę w oddziale w Krakowie na Zwierzynieckiej, kilka razy
    byłem na Gertrudy. Raz tylko zdarzyło mi się czekać 10 minut, zanim
    obsługa znajdzie jakiś papierek (bo B* gdzieś to musiała zostawić), ale
    mogłem poczekać na wygodnej kanapie ;-). Umowa znalazła się,
    przeproszono mnie za oczekiwanie.

    Za każdym razem po złożeniu wniosku przez Internet wymagającego
    podpisania jakiejś umowy (pełnomocninctwo, kredyt odnawialny itp.)
    oddzwaniała do mnie obsługa oddziału (juz po 3-4 dniach), poinformować
    mnie o dalszej procedurze i zapraszano mnie na wizytę w oddziale. Jak
    dotąd odniosłem bardzo dobre wrażenie (w porównaniu z Pekao i
    MultiBankiem).

    Może to silnie zależy od pracowników oddziału? Z centralą (TeleIntegrum)
    nie miałem większych problemów. Wykryłem nawet błąd w systemie: byłem
    pierwszym klientem, który chciał uaktywnić kolejną listę kodów
    jednorazowych (po zużyciu pierwszej). Okazało się, że nie jest to
    możliwe przez WWW ani przez konsultanta w trybie "normalnym" (czyli
    opdając kod z poprzedniej listy): musiałem zastrzec poprzednią listę i
    uaktywnić następną w ten sam sposób, jak pierwszą (z weryfikacją
    danych). Ponoć przed wdrożeniem testowali procedurę i wszystko działało,
    zdziwili się, że w systemie "produkcyjnym" to nie działa. Nie wiem, czy
    to już poprawili, ale obiecali zająć się sprawą.

    > 5 zl co miesiac za prowadzenie...

    A to chyba dość atrakcyjna oferta - zwłaszcza że wszystkie przelewy i
    zlecenia stałe przez Internet są za darmo?

    Marek