-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
From: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
Date: Thu, 29 Jul 2004 17:59:08 +0200
Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
Lines: 39
Message-ID: <ceb6pc$2rg$1@atlantis.news.tpi.pl>
References: <ceb2mv$jbp$1@news.dialog.net.pl> <ceb3nd$36f$1@inews.gazeta.pl>
<ceb4vc$l6k$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091116652 2928 213.25.149.162 (29 Jul 2004 15:57:32
GMT)
X-Complaints-To: u...@t...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2004 15:57:32 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.2 (Windows/20040707)
X-Accept-Language: pl, en-us, en
In-Reply-To: <ceb4vc$l6k$1@news.dialog.net.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309898
[ ukryj nagłówki ]air dnia 2004-07-29 17:26 napisał(a) co następuje:
>> ps. mozesz napisac co ci nie pasi w bgz? bo sam zastanawiam sie nad
>> wyborem banku...
> o dluga historia, wiele rzeczy. fatalna obsluga, niekompetencja,
> olewanie klienta, wewnetrzny burdel,
Hmm co prawda mam konto dopiero od 5 miesięcy, ale nie zauważyłem
niczego takiego. Zakładałem przez Internet, odbierałem dokumenty i
podpisywałem umowę w oddziale w Krakowie na Zwierzynieckiej, kilka razy
byłem na Gertrudy. Raz tylko zdarzyło mi się czekać 10 minut, zanim
obsługa znajdzie jakiś papierek (bo B* gdzieś to musiała zostawić), ale
mogłem poczekać na wygodnej kanapie ;-). Umowa znalazła się,
przeproszono mnie za oczekiwanie.
Za każdym razem po złożeniu wniosku przez Internet wymagającego
podpisania jakiejś umowy (pełnomocninctwo, kredyt odnawialny itp.)
oddzwaniała do mnie obsługa oddziału (juz po 3-4 dniach), poinformować
mnie o dalszej procedurze i zapraszano mnie na wizytę w oddziale. Jak
dotąd odniosłem bardzo dobre wrażenie (w porównaniu z Pekao i
MultiBankiem).
Może to silnie zależy od pracowników oddziału? Z centralą (TeleIntegrum)
nie miałem większych problemów. Wykryłem nawet błąd w systemie: byłem
pierwszym klientem, który chciał uaktywnić kolejną listę kodów
jednorazowych (po zużyciu pierwszej). Okazało się, że nie jest to
możliwe przez WWW ani przez konsultanta w trybie "normalnym" (czyli
opdając kod z poprzedniej listy): musiałem zastrzec poprzednią listę i
uaktywnić następną w ten sam sposób, jak pierwszą (z weryfikacją
danych). Ponoć przed wdrożeniem testowali procedurę i wszystko działało,
zdziwili się, że w systemie "produkcyjnym" to nie działa. Nie wiem, czy
to już poprawili, ale obiecali zająć się sprawą.
> 5 zl co miesiac za prowadzenie...
A to chyba dość atrakcyjna oferta - zwłaszcza że wszystkie przelewy i
zlecenia stałe przez Internet są za darmo?
Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
- że co?
- I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- Jak to kupić?
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- Zabawny epizod z Santander Consumerem
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...
- 2024-09-22 że co?
- 2024-09-22 I po co było się tak ZAPIERAĆ? Mówiłem żeby proponować wcześniej UGODY FRANKOWE?
- 2024-09-20 Jak to kupić?
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-17 Re: Obronią nas doskonale czołgi...
- 2024-09-12 Zabawny epizod z Santander Consumerem