eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiprzeniesienie kredytu studenckiego do wirtualaRe: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przeniesienie kredytu studenckiego do wirtuala
    Date: Thu, 29 Jul 2004 17:59:08 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <ceb6pc$2rg$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <ceb2mv$jbp$1@news.dialog.net.pl> <ceb3nd$36f$1@inews.gazeta.pl>
    <ceb4vc$l6k$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: fideltronik.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1091116652 2928 213.25.149.162 (29 Jul 2004 15:57:32
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Jul 2004 15:57:32 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.7.2 (Windows/20040707)
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <ceb4vc$l6k$1@news.dialog.net.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:309898
    [ ukryj nagłówki ]

    air dnia 2004-07-29 17:26 napisał(a) co następuje:

    >> ps. mozesz napisac co ci nie pasi w bgz? bo sam zastanawiam sie nad
    >> wyborem banku...
    > o dluga historia, wiele rzeczy. fatalna obsluga, niekompetencja,
    > olewanie klienta, wewnetrzny burdel,

    Hmm co prawda mam konto dopiero od 5 miesięcy, ale nie zauważyłem
    niczego takiego. Zakładałem przez Internet, odbierałem dokumenty i
    podpisywałem umowę w oddziale w Krakowie na Zwierzynieckiej, kilka razy
    byłem na Gertrudy. Raz tylko zdarzyło mi się czekać 10 minut, zanim
    obsługa znajdzie jakiś papierek (bo B* gdzieś to musiała zostawić), ale
    mogłem poczekać na wygodnej kanapie ;-). Umowa znalazła się,
    przeproszono mnie za oczekiwanie.

    Za każdym razem po złożeniu wniosku przez Internet wymagającego
    podpisania jakiejś umowy (pełnomocninctwo, kredyt odnawialny itp.)
    oddzwaniała do mnie obsługa oddziału (juz po 3-4 dniach), poinformować
    mnie o dalszej procedurze i zapraszano mnie na wizytę w oddziale. Jak
    dotąd odniosłem bardzo dobre wrażenie (w porównaniu z Pekao i
    MultiBankiem).

    Może to silnie zależy od pracowników oddziału? Z centralą (TeleIntegrum)
    nie miałem większych problemów. Wykryłem nawet błąd w systemie: byłem
    pierwszym klientem, który chciał uaktywnić kolejną listę kodów
    jednorazowych (po zużyciu pierwszej). Okazało się, że nie jest to
    możliwe przez WWW ani przez konsultanta w trybie "normalnym" (czyli
    opdając kod z poprzedniej listy): musiałem zastrzec poprzednią listę i
    uaktywnić następną w ten sam sposób, jak pierwszą (z weryfikacją
    danych). Ponoć przed wdrożeniem testowali procedurę i wszystko działało,
    zdziwili się, że w systemie "produkcyjnym" to nie działa. Nie wiem, czy
    to już poprawili, ale obiecali zająć się sprawą.

    > 5 zl co miesiac za prowadzenie...

    A to chyba dość atrakcyjna oferta - zwłaszcza że wszystkie przelewy i
    zlecenia stałe przez Internet są za darmo?

    Marek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1