  • Data: 2004-05-19 13:22:02
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank - po rozmowie z mlinią
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >LOL! A Ty gdzie wyczytales to 0.01%? Na scianie dworca PKP? Wybacz
    >sarkazm. Pierwsze z brzegu MultiBank - 1,7%, Lukas - 1.0%. Faktycznie -
    >roznica miedzy 1,7 a 3% powala mnie na kolana! Szczegolnei ze baki
    >internetowe startowaly z ~15% na ROR'ze. No coz - po co mamy miec 15%
    >skoro i przy 3% znajda sie frajerzy?

    Z której choinki się urwałeś? 15% to było wieki temu i nawet nie chce mi się
    rozwiewać Twojej ignorancji dlaczego oprocentowanie w bankach (wszystkich)
    spadło.

    >Znowu informacje od kolegi z podworka - w np. Citibanku wszytkie
    >przelewy internetowe sa darmowe, moj ty "specjalisto".

    Pieprzysz za przeproszeniem. "Zapomniałeś" o opłacie za konto w Citi i
    straaaaasznie wielkiej ilości ich bankomatów i placówek.

    >Juz gdzies tutaj pisalem o wydruku - mozesz go uzyc w wiekszosci
    >przypadkow jako papieru toaletowego.

    Przykłady podaj, bo Twoja "wiedza" jest nieco nieaktualna.

    >LOL nr 2! Rozsmieszasz mnie coraz bardziej. Pewnie masz jedno konto,
    >najwieksza suma pieniedzy ktora widziales to zawartosc portfela
    >rodzicow, a zabierasz glos w sprawach o ktorych nie masz NAJMNIEJSZEGO
    >pojecia.

    Dawno nie czytałeś grupy i dawno nie byłes na Wschodzie. Może zacznij od
    archiwum, bo się ośmieszasz.

    >Uroku mam chyba calkiem sporo (tak mowia) wiec dziekuje za
    >zainteresowanie. Niestety, Ty natomiast masz za malo wiedzy aby
    >zaszpanowac (mowiac Twoim jezykiem) komukolwiek wiecej niz koledze z
    >lawki szkolnej.

    Polecam przeczytanie paru toip (aktualnych) i archiwum grupy, bo jak na
    razie popisujesz sie niewiedzą.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,