  • Data: 2004-05-19 13:15:21
    Temat: Re: przestroga: rezygnacja z konta mbank
    Od: Poke <pokeo2@o2.{usunto}pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <h...@4...com>,
    r...@a...net.pl says...
    W watku <h...@4...com>,
    r...@a...net.pl piszesz...

    |W przypadku zwykłego też. Gdy mialem konto w BPH znacznie częściej widziałem
    |leżący ich system niż w jakimkolwiek banku internetowym. A więc argument
    |chybiony.

    Chybiony? Nie uprawiaj demagogi - przeciez napisalem ze w przypadku
    normalnego banku to sie takze moze zdazac - czemu sie nei odniesiesz do
    tej czesci wypowiedzi tylko wyrywasz zdania z konkekstu? To jeszcze raz
    napisze: pytanie brzmi - jakie masz mozlowisci w przypadku banku
    klasycznego i internetowego jak system przejstaje dzialac. Odpowiedz
    sobie sam.

    |W Inteligo faksujesz bezpośrednio na adres odbiorcy, zresztą i tak musisz
    |potwierdzenie wysłać pocztą, gołąb przecież nie zaniesie tego.
    |Zresztą jak mu pokażesz dowód wpłaty, a pieniędzy nie będzie na koncie, to i
    |tak zostaniesz spuszczony na drzewo (tak będzie na pewno w firmie ojca).

    Tu, teges, tamteges. Dlaczego mam wysylac poczta do firmy ktora znajduje
    sie na drugim koncu miasta skoro: a) sprawa jest pilna b) moge sam
    pojechac i dopilnowac ze potwierdzenie znajdzie sie u ksiegowej a nie w
    koszu. Z Zakopanego do Gdyni przez Berlin za pomoca roweru.
    Ps. Skoro jest dowod wplaty to nei widze podou dlaczego ma nie byc
    uznany przelew. No ale to firma Twojego ojca wiec sie nie wtracam.

    |Nie spotkałem się z taką koniecznością, może jakiś konkretny przykład?

    To ze sie nie spotkales to nei znaczy ze nie istnieje - no chyba ze "mi
    to nei potzrebne wiec nie ma potrzeby". Bez przykladow - nie mam czasu
    na historie milosne.

    |A samochód może być niesprawny, miasto zakorkowane, podłożony ładunek wybuchowy
    |-- jak wtedy dojedziesz do swojego pięknego banku. <ciach>

    Wtedy zadzwonie na infolinie lub skorzystam z interetu o ile wczesniej
    tego nie zrobie. Przeciez to oczywiste ze wygodniej jest korzystac z np.
    www anizeli jechac do placowki. I tak tez robie w 99% ale MUSI,
    podkresle jeszcze raz MUSI byc mozliwsc kontaktu bezposredniego - to sa
    pieniadze a nie zabawa.

    --
    Greetings / Pozdrowienia,
    Poke