    From: <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: przewaga na rynku w zasięgu ręki
    Date: Fri, 6 Nov 2009 20:49:21 +0100

    pochwalisz się ceną?

    Jestem ciekawy ile kosztuje coś co mam od dawna napisane w excelu :)

    pzdr

    Użytkownik "crazySoul" <d...@d...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...
    [...]

    W Stanach Zjednoczonych nazywają to w skrócie TAS (od Time And Sales),
    co oznacza ciąg transakcji wyrzucanych jedna za drugą. Obserwowanie
    tego niebywale prostego narzędzia nauczyło mnie prawidłowego słuchania
    rynku, jak i jego cichego szeptu. Nadal chciałem grać na polskim
    rynku, a w szczególności na kontraktach terminowych. Z tego pragnienia
    powstało narzędzie, które jest mi nieodłączne aż po aktualną chwile.
    Zadaniem tego narzędzia jest wyrzucanie transakcji odbywających się na
    głównym indeksie wraz z przeliczeniem jego wartości. Mając to
    narzędzie zyskałem szerszą perspektywę.

    [...]

    TAS INDEX, tak nazwa się narzędzie które chcę Ci udostępnić. Jego
    zadaniem jest obliczanie wszystkich indeksów giełdowych w czasie
    rzeczywistym. Rozumie przez to obliczanie aktualnej wartości indeksu
    po każdej transakcji dokonanej na spółce z owego indeksu. Giełda
    oblicza indeksy giełdowe w interwałach 15, 30, 60 sekund. Przewaga
    pozornie niewidoczna gdy obroty są niewielkie, zwiększając się oraz
    umożliwiając daytraderom płynne działanie na rynku ten czas staje się
    wiecznością!

    [...]

    Pobierz swoją wersje testową już dziś:

    Wersja dla Notowania 3: http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-n3.msi
    Wersja dla Notowania OnLine3:
    http://www.decyzja.pl/download/setup-tasindex-nol3.m
    si

    Instrukcja konfiguracji Notowania 3:
    http://www.decyzja.pl/pomoc/tas-index-konfiguracja-n
    3
    Instrukcja konfiguracji Notowania OnLine 3:
    http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-konfiguracja-no
    l3

    Opis działania: http://www.decyzja.pl/pomoc/tasindex-opis-dzialania

    Ważne: Programy wymagają uaktualnienia platformy .NET Framework do
    wersji 3.5
    http://www.decyzja.pl/pomoc/net-framework-wymagany

    [...]

    Dzięki temu narzędziu szybko zauważył byś dużą zmianę kierunku mają
    przy tym odpowiednio czasu żeby zamknąć swoje pozycje. Wcześniejsze
    sygnały ostrzegające przed nadchodzącą zmianą mogły być jednoznacznie
    rozpoznane.

    ----
    polecam: decyzja.pl/tas-index, realna przewaga