  • Data: 2011-01-26 10:31:41
    Temat: Re: przewalka z OFE cd.
    Od: "gri" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d3ff55a$0$2507$65785112@news.neostrada.pl...
    > Naprawdę nie potrafię zrozumieć dlaczego co niektórym tak się ckni za
    > tym "kiedyś".

    Złe wspomnienia się zacierają. Zostaje imaginacja.Młodość zawsze wspomina
    się lepiej.
    Z powodu dziesięciny (niby niewielkiego podatku kościelnego) były wojny.
    Dziesięcina gdzieniegdzie w Polsce była pobierana jeszcze kilkadziesiąt lat
    temu

    Czyje to mogą być teksty:?
    "Przynieście całą dziesięcinę do spichlerza, aby był zapas w moim domu, a
    wtedy możecie Mnie doświadczać w tym - mówi Pan Zastępów - czy wam nie
    otworzę zaworów niebieskich i nie zleję na was błogosławieństwa w
    przeobfitej mierze". Obietnica ta nadal pozostaje aktualna.

    Ja i moja żona od 20 lat w ten sposób próbujemy Pana Boga; utrzymujemy się z
    darów i dziesięcin, które ludzie oddani Bogu przeznaczają na wspieranie
    pracowników organizacji misyjnych. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni Bogu za
    Jego zaopatrzenie i błogosławieństwo.

    http://www.gazetaswiecka.pl/index.php?option=com_con
    tent&view=article&id=460:dziesicina-klucz-do-bogosaw
    iestwa&catid=47:finanse&Itemid=53

    http://www.google.pl/search?q=Dziesi%C4%99cina&hl=pl
    &prmd=ivns&ei=Uvg_TZafGo7tsga37onjBA&start=10&sa=N