  • Data: 2002-06-03 17:02:18
    Temat: Re: przez kogo sprzedawac na raty (Kraków)
    Od: "Luzak" <nie_dam@bo_by_mnie.spamowali.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to zalezy od konkrnego oddzialu/punktu jaki Cie bedzie obslugiwal.
    > najlepiej popytac w sasiednich sklepach. zreszta jak znam zycie, to jesli
    > masz jakis szyld to niedlugo zaczna sie o Ciebie bic handlowcy roznych
    > Lukasow / GE / Zagli itp.

    nie bardzo, przynajmniej na rynku krakowskim to raczej ty będziesz musiał
    wykonać parę telefonów i zaprosić ich przedstawicieli na spotkanie

    ogólnie to mieszane uczucia, to jednak sprzedawanie ludziom "niewolnictwa
    XXI w", zawsze miałem wyrzuty widząc jak biedny człowiek podpisuje umowę
    rzuciwszy ledwie na nią okiem. A warunki umowy takie, że włos stawał dęba