eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni? › Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie sie opóźni?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 29 Feb 2016 04:20:05 -0800 (PST)
    Subject: Re: pytanie do pana Macierzyński ego - PKO Junior Inteligo - czy wdrożenie
    sie opóźni?
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lutego 2016 12:37:50 UTC+1 użytkownik WAM napisał:
    > 2,7% w optimie, płatne na żądanie

    Nie chce mi się sprawedzaĆ ale pewnie tak od ręki jak na ROR kasa nie jest dostępna.
    no i trzeba mieć konto w optimie zapewne- czyli założyć papierologia itp.
    > No to by wyszły już prawie 2 flaszki ;)
    Żubrówkę białą pijam więc te dwie flaszki ok;)
    > Ja osobiście chwilowo używam debetówki bo BPH jeszcze przez 2 miesiące
    > oddaje mi 3% od obrotu.
    3000*3%

    > Potem wracam na KK. Wolę mięc na koncie bieżącym bezpieczną kwotę
    Tak jak ja
    > zbliżoną do 0
    To nie tak jak ja;)
    > a resztę w optimie lub innym wynalazku procentującym.
    Mam konta w dwóch instytucjach finasowych- w jednej ze względu na kredyt hipoteczny w
    drugiej ROR. Więcej kont nie widxzę sensu otwierać
    > Poza tym KK przydaje mi się przy odbiorze samochodu z wypożyczalni.
    Kiedyś wypożyczałewm i bez kredytówki dało rade. Na debetówkę
    > Czasem kupuję dla znajomych bilety lotnicze a oni mi >jutro/pojutrze spłacają. Nie
    muszę zakładać z własnej >kieszeni.
    Pośrednictwa nioe prowadzę ale bilety kupowałem nie raz i debetówką dało rade.
    >Najsensowniejsze były dla mnie paybacki
    Kiedyś to miałem, chyba do dzisiaj karta payback gdzies tam w szufladzie leży. Ponad
    rok płacenia na BP(?), Energa, i allegro i jakiś plecak za dwadzieścia kilka zł
    dostałem. Bez sensu
    > Wspomniałeś o opłatach za KK - właściwie jeśli płacisz >2.000/m-c to tych opłat w
    "dobrze dobranej" karcie nie >masz.
    Ale czas na "dobranie" właściwej, pilnowanie TOiP, pilnowanie terminu spłaty, jakieś
    warunki aby być zwolniony z opłaty itp. Za dwie flaszki rocznie to bez sensu wg mnie.