  • Data: 2002-05-24 21:07:34
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "sebcz" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A co ciekawszego i lepszego ma ePKO od Lukasa ?

    Bardzo lubie krótkie pytania :)

    1.ePKO ma darmowy przelew do Zusu z poziomu www (Lukas o ile wiem też ma,
    ale nie poprzez www, a poprzez operatora, darmowy też, jesli masz konto pro,
    ale nie próbowałem tego)

    2.Duża sieć placówek w kraju (możliwość darmowej wpłaty na konto). Przyznaję
    jednak, że i Lkas jest coraz lepiej dostepny, ale jak na razie raczej w
    większych miastach.

    Dreams: gdybym mógł wpłacić na konto w Lukasie ZA DARMO, na przykład na
    Poczcie albo w innym banku (wiem, wiem, nierealne), wtedy wystarczyłby mi
    tylko sam Lukas.

    pzdr

    Seb