  • Data: 2002-05-25 11:55:01
    Temat: Re: pytanie o konto w e-pko.bp
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wyplacalem pieniadze z Lukasa w placowce i sie mocno zdziwilem
    > zostala pobrana prowizja
    A nie potrzebnie bo wystarczyło przeczytać TOiP.
    W Lukasie mają tak smiesznie że wypłaty w odziale z konta "zwykłego" są
    bezpłatne ( chyba że powyżej 20tys i nieawizowane w przeddzień) zaś z
    "internetowego" płatne 2zł.
    A żeby było ciekawiej twierdzili że jedna osoba może mieć u nich tylko jedno
    konto ( albo "zwykłe" albo "internetowe"). Drugie można mieć ale jako
    wspólne z inną osobą.

    > W WBK wyplacam bez prowizji
    Hmm... mam tam konta od lat ale jakoś nigdy nie wypłacałem ( tyle tych kart
    i bankomatów)
    W TOiP wyczytałem że płatne, a bezpłatne tylko w razie awarii oddziałowego
    bankomatu
    Zeby było śmieszniej biorą prowizję od kwoty którą awizowałeś do wypłaty a
    potem nie wypłaciłeś.

    billy