  • Data: 2006-06-04 16:15:11
    Temat: Re: pytanie o sprzedaż monet jako złom
    Od: "maciek" <n...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Sito" <a...@p...onet.pl> wrote in message
    news:e5uvug$f9$1@news.onet.pl...
    > Mam zamiar zażądać w banku wypłaty 3 tys. zł w bilonie jednogroszowym
    > (kwota
    > wypłaty gotówkowej pow 2 tys. bez prowizji - KB) po czym zawiozę go na
    > złom.
    > Jesli to jest legalne to może byc niezły biznes do zrobienia.
    > AS

    Po pierwsze, to skoro 6,1 PLN w jednogroszówkach to 1 kg, to 3000 PLN
    wyjdzie blisko pół tony :-> Chciałbym to zobaczyć, jak Ci tyle wydają ;-)
    Abstrahując od tego, że wątpię by mieli 300000 jednogroszówek pod ręką. Poza
    tym o ile się nie mylę, to z tym mosiądzem którego używają (mosiądz
    manganowy MM59) tak pięknie nie ma. Gdzieś czytałem, że używają go właśnie
    dlatego, żeby się nie dało go oddać do skupu i by nie było tego typu akcji
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Maciek