    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: radosna tworczosc
    Date: Wed, 05 May 2010 11:29:31 +0200

    macieks wrote:

    > POEZJA :)

    Nie za bardzo rozumiem zdziwienie. Dziwne jest dla mnie oczekiwanie żeby
    wszyscy analitycy widzieli rynek tak samo. Podczas wzrostów kto by
    sprzedawał, a podczas spadków kto by kupował? Ja mam pretensje do kogoś gdy
    mu zapłaciłem za analizę ryku i na tej analizie straciłem. Nie mam pretensji
    do Ciebie gdy Twoja analiza była błędna. Piszesz co chcesz i nie zawsze to
    co myślisz. W przytoczonych rekomendacjach nie ma horyzontów czasowych.
    Akumuluj na miesiąc, trzymaj przez kwartał a sprzedaj gdy myślisz o roku.
    Może to i jest poezja. Dla mnie z tego wychodzi szybka ocena -> głupia
    ocena.