  • 1. Data: 2010-05-04 14:03:08
    Temat: radosna tworczosc
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    8:34 jakiś analityk:

    "Analityk podkreślił, że sentyment na rynku pozostaje pozytywny m.in. po
    uzgodnieniu planu pomocowego dla Grecji i rynek ma powody do dalszych
    zwyżek."

    11:25 jakiś inny analityk:

    "Rynek obawia się, że pomoc dla Grecji ze strony Unii Europejskiej oraz MFW
    w wysokości 110 mld euro, będzie mieć negatywny wpływ na rynek finansowy."

    Czyli innymi słowy zarówno wzrosty jak i spadki można uzasadnić w ten sam
    sposób. Uwielbiam to :)

  • 2. Data: 2010-05-05 07:05:43
    Temat: Re: radosna tworczosc
    Od: dejf <d...@a...pl>

    W dniu 2010-05-04 16:03, Delfino Delphis pisze:
> [...]
    >
    > Czyli innymi słowy zarówno wzrosty jak i spadki można uzasadnić w ten sam

    A ja do dzisiaj mam taki smaczek zakolekcjonowany :)

    2007-05-10

    16:39 Analitycy Erste Bank rekomendują "akumuluj" dla akcji BZWBK
    [Rekomendacje analityków]

    16:37 Analitycy DI BRE Banku rekomendują "trzymaj" dla akcji BZWBK
    [Rekomendacje analityków]

    16:36 Analitycy KBCS rekomendują "sprzedaj" dla akcji BZWBK
    [Rekomendacje analityków]

  • 3. Data: 2010-05-05 08:46:13
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 5 Maj, 09:05, dejf <d...@a...pl> wrote:

> [...]
    > [Rekomendacje analityków]
    >
    > 16:36 Analitycy KBCS rekomendują "sprzedaj" dla akcji BZWBK

    POEZJA :)

  • 4. Data: 2010-05-05 09:29:31
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    macieks wrote:

    > POEZJA :)

    Nie za bardzo rozumiem zdziwienie. Dziwne jest dla mnie oczekiwanie żeby
    wszyscy analitycy widzieli rynek tak samo. Podczas wzrostów kto by
    sprzedawał, a podczas spadków kto by kupował? Ja mam pretensje do kogoś gdy
    mu zapłaciłem za analizę ryku i na tej analizie straciłem. Nie mam pretensji
    do Ciebie gdy Twoja analiza była błędna. Piszesz co chcesz i nie zawsze to
    co myślisz. W przytoczonych rekomendacjach nie ma horyzontów czasowych.
    Akumuluj na miesiąc, trzymaj przez kwartał a sprzedaj gdy myślisz o roku.
    Może to i jest poezja. Dla mnie z tego wychodzi szybka ocena -> głupia
    ocena.