  • Data: 2011-02-20 19:54:45
    Temat: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 20 Feb 2011 11:39:42 -0800 (PST), Tomek z Wawy
    <t...@t...pl> wrote:

    >To ja pieprze taką obsługę Premium. Swoją drogą potrafisz człowieka
    >zniechęcić :)

    o sytuacjach, ze klient ma przerypane gdy jego doradca zachoruje lub
    pojdzie na urlop (czesto trezba czekac az doradca wroci do pracy) to
    ja wiem z innych bankow, ale zaskoczyla mnie informacja, ze klientow
    premium obsluguja tylko doradcy - ciekawe czy tylko w kwesti r-dealera
    czy tez wszystkich pozostalych spraw.

    w sumie przez rok od wziecia kredytu w rafim do oddzialu musialem udac
    sie raz, w celu zlikwidowania tego cudenka masterclass class&club i
    wziecia sobie innej, tanszej karty oraz podpisania aneksu na zmiane
    waluty splaty kredytu.
    wszystko inne jak dotad dawalo sie zalatwic telefonicznie i listownie.

    pozdarwiam,
    Cyb