eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirafi - bankowosc premium, r-dealerRe: rafi - bankowosc premium, r-dealer
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rafi - bankowosc premium, r-dealer
    Date: Sun, 20 Feb 2011 20:54:45 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 28
    Message-ID: <1...@4...com>
    References: <9...@4...com> <8...@a...kjonca>
    <ijqit4$oeu$2@news.net.icm.edu.pl>
    <f...@4...com>
    <ijrot2$bm6$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@o...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: public-gprs109986.centertel.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1298232154 2674 79.162.47.164 (20 Feb 2011 20:02:34 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Feb 2011 20:02:34 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Free Agent 3.3/32.846
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:547521
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sun, 20 Feb 2011 11:39:42 -0800 (PST), Tomek z Wawy
    <t...@t...pl> wrote:

    >> Nie wiem ilu, ale wlasnie probujac aktywowac sobie R-Dealera mialem
    >> nastepujaca przygode. Poszedlem do nie "mojego" oddzialu podchodze do okienka
    >> a tam slysze, ze klientow Premium obsluguja tylko doradcy, a ci od klientow
    >> "nie Premium" nie nadaja dostepu do R-Dealera. Ale doradcy w tym oddziale byli
    >> zajeci (bo obowiazuje u nich umawianie sie na godzine), wiec kazali mi czekac
    >> 15 minut, bo zaraz mial ktorys z doradcow byc wolny. Po pol godziny czekania
    >> zrezygnowalem z R-Dealera i opuscilem oddzial.
    >
    >To ja pieprze taką obsługę Premium. Swoją drogą potrafisz człowieka
    >zniechęcić :)

    o sytuacjach, ze klient ma przerypane gdy jego doradca zachoruje lub
    pojdzie na urlop (czesto trezba czekac az doradca wroci do pracy) to
    ja wiem z innych bankow, ale zaskoczyla mnie informacja, ze klientow
    premium obsluguja tylko doradcy - ciekawe czy tylko w kwesti r-dealera
    czy tez wszystkich pozostalych spraw.

    w sumie przez rok od wziecia kredytu w rafim do oddzialu musialem udac
    sie raz, w celu zlikwidowania tego cudenka masterclass class&club i
    wziecia sobie innej, tanszej karty oraz podpisania aneksu na zmiane
    waluty splaty kredytu.
    wszystko inne jak dotad dawalo sie zalatwic telefonicznie i listownie.

    pozdarwiam,
    Cyb

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1