  • Data: 2007-07-31 13:51:56
    Temat: Re: raiffeisen, db, cos innego?
    Od: BbT <m...@z...one.pl.a.spam.jest.be> szukaj wiadomości tego autora

    Taryk Abu-Hassan pisze:
    > Musze wybrac bank. Pekao SA po ok. 10 latach wspolpracy mam dosc.
    > Odpadaja wszelkiem mutacje BRE Banku, BPH (z wiadomych wzgledow) oraz
    > WBK. Citi tez nie nalezy do moich faworytow...
    > Zastanawiam sie nad Raiffeisenem, ale chcialym zasiegnac porady grona
    > ekspertow :)

    Mam kredyt w Raiffeisenie i czuje sie jak niechciany klient. Po pierwsze
    w ostatniej chwili przed zawarciem umowy podniesli mi wczesniej ustalone
    oprocentowanie, bo "analityk sie pomylil". Po drugie na pierwsza transze
    musialem czekac bardzo dlugo, przez co musialem sie tlumaczyc z
    platnosci niewykonanych w terminie. Obecnie czekam na zwrot pieniedzy z
    ubezpiecznia pomostowego. Powinny byc na moim koncie najpozniej 13
    lipca, a nie ma ich do dnia dzisiejszego. Obecnie od prawie tygodnia
    rozpatrywana jest moja reklamacja pisemna. Wczesniejsza, telefoniczna,
    nic nie pomogla.

    Poza tym R. ma najgorzej dzialajacy panel do obslugi konta przez
    internet, z jakim kiedykolwiek sie spotkalem.

    Wybor nalezy do ciebie.

    --
    Pozdrawiam:
    BbT