    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raiffeisen kredytowka - zniklo transkacje?
    Date: Fri, 30 Apr 2010 20:08:58 +0200

    On Fri, 30 Apr 2010 10:49:26 +0200, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    >Uzytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisal
    >w wiadomosci grup dyskusyjnych:8u4lt55rovsti3afn8hdmmfe98tigjkll9@4ax.
    com...

    >Pojawia sie w historii. Najprawdopodobniej dzis.

    fakt, pojawilo sie dzis w historii.
    tylko wkurzajace jest takie cos, gdy nie pamieta sie transakcji, a nie
    mozna sprawdzic bo czesc transakcji jest w niebycie i nigdzie sie nie
    wyswietla - po to chyba jest system komputerowego podgladu, zeby nie
    trezba nosic ze soba slipow i je podliczac...
    nota bene wlasnie sprawdzilem i "znikly" transkacje z biezacyh blokad
    a nie pojawily sie w historii.. czyli ten typ tak ma, ale to starsznie
    glupie takie znikanie transakcji (podobie jak glupie jest robienie
    systemu bankowego we flashu :)

    >Tyle ile jest na wyciagu, który mozesz sobie wyswietlic. A jak chcesz
    >splacic karte "na zero", lacznie z transakcjami z biezacego okresu, to tyle
    >ile wiesz, ze bylo transakcji.

    wyciagu jesczez nie ma, bo karta ma raptem 10 dni wszystkiego.
    musze sprawdzic jaki jest grace period dla tej karty club&costam, bo w
    systemie jest info ze splata ma byc ostatniego dnia miesiaca (sadzilem
    ze grace period dla niej to max 31 dni).

    >Przychodzace ksieguje takze on-line i jest to obecnie jeden z najlepszych
    >on-line na rynku jesli chodzi o I oraz II sesje. Zapewne z mBanku wyslales
    >trzecim Elixirem. Trzeci Elixir jest niestety ksiegowany nastepnego dnia
    >roboczego.

    no to dziwne, bo jak pisalem przelew wysylalem z mbanku przed
    poludniem, czyli przed 12ta - powinno zlapac sie na druga sesje
    spokojnie, szczegolnie ze gdy sprawdzam tak wysylane przelewy to po
    16tej jest juz w banku docelowym. no chyba ze mbank mial jakies
    czkniecie tego dnia i wystawil dopiero na 3 sesje.
    zobacze jak pozniej bedzie sie dzialo, na razie wyglada to podejrzanie
    :)

    pozdarwiam,
    Cyb