    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: raifi premium i android
    Date: Wed, 15 Jun 2011 07:14:01 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 14 Jun 2011 08:45:52 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ja po prostu kocham ten bank od wczoraj. "Do 19.06. płacąc kartą za
    > zakupy uzyskają Państwo aż 40% zniżki na kolekcje marek: Quiksilver,
    > Roxy oraz DC." :)

    Z tym to chyba tak kolorowo nie jest. Pamiętam, że założyłem konto aby
    150 wisienek zgarnąć. Zakupy w Almie zrobiłem na jakiś 200 pln i się
    okazało, że te mityczne 4% to przychodzi w jakiś bonach po zakończeniu
    kwartału. W sumie olałem sprawę ale o ile kojarzę, to nic do mnie jeszcze
    nie przyszło a zakupy zrobiłem w styczniu.

    --
    xbartx