  • Data: 2003-04-13 18:40:46
    Temat: Re: ratujcie - podwojny przelew - co robic?
    Od: "berdycz" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emvu" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:b7a79t$jal$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > 2 tyg. temu wysylalem platnosci z konta (internetowego) i pomylilem sie;
    > mialem wyslac 2 przelewy na 2 rozne kwoty do 2 odbiorcow, a wyslalem 2 rozne
    > kwoty z 2 roznymi tytulami (nr faktur) do 1 firmy

    To czemu nie zadzwoniłeś od razu do firmy, do której omyłkowo wysłałeś kasę ???
    Nie wiem co to za firma, ale być może będziesz musiał chwilę poczekać na zwrot, jeśli
    na jej koncie zwykle jest "echo", bo
    natychmiast wydają saldo.
    Sprawę jednak należy załatwiać grzecznie, bez straszenia paragrafami.
    Tych którzy na starcie straszą paragrafami należy traktować jak ***.:-(
    Błędów nie robi tylko ten, co nic nie robi, a błąd popełniłeś TY.
    Za błędy trzeba odpowiadać, dlatego kilkudniowe opóźnienie zwrotu, a zaliczenie tej
    kwoty na najbliższe transakcje nie powinno Ci
    przeszkadzać.
    Jeśli pogawędka telefoniczna nie wystarczy, to wyślij oficjalne pismo listem
    poleconym, opisujące zaistniałą sytuację.