  • Data: 2009-09-02 20:29:53
    Temat: Re: raty Cetelem+ ubezpieczenie
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Kwiatkowski wrote:

    > Acha - kilkakrotnie sprzedawca twierdził, że jak wybiorę opcję z
    > ubezpieczeniem, to są większe szanse, że po przeanalizowaniu zdolności
    > kredytowej bank mi odmówi kredytu. Może to i prawda jest, ale w moim
    > wypadku za każdym razem się udawało. :-)
    > A zresztą jakby się tak stało, to zawsze możesz ponownie złożyć wniosek,
    > tylko że "z ubezpieczeniem". :-)

    i tuz potem od ubezpieczenia odstapic :)

    art. 812, paragraf 4, KC:

    "Jeżeli umowa ubezpieczenia jest zawarta na okres dłuższy niż sześć miesięcy
    ubezpieczający ma prawo odstąpienia od umowy ubezpieczenia, w terminie 30
    dni, a w przypadku gdy ubezpieczający jest przedsiębiorcą w terminie 7 dni,
    od dnia zawarcia umowy. Odstąpienie od umowy ubezpieczenia nie zwalnia
    ubezpieczającego z obowiązku zapłacenia składki za okres, w jakim
    ubezpieczyciel udzielał ochrony ubezpieczeniowej."

    no chyba, ze w cetelem KC nie obowiazuje ;)