  • Data: 2008-08-12 13:20:57
    Temat: Re: raty na kk Polbanku
    Od: "Lukasz, sq2dyl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS pisze:

    Hej!

    > czy ktos korzystal z ich rat? czy rozlozyc mozna tylko jedną transakcję np.
    > na 600 zł czy można 10 transakcji o łącznej wartości 600 zł?

    Po przebojach z aktywacją, przeczytałem dokładnie regulamin i piszą w
    nim o transakcji (par. 19) - z kontekstu trudno wywnioskować czy chodzi
    o jedną czy o kilka.

    W Tabeli jest mowa o 500zł jako minimum.

    Jak nazbieram "drobiazgów" za 500zł to sprawdzę, czy rozłożą mi kilka
    transakcji.

    Dla przykładu na KK Citi mogę zsumować zakupy, a co więcej mogę podać
    kwotę z aktualnego zadłużenia jaką chcę rozłożyć na raty :) Niestety
    oprocentowanie coś koło 13%.

    > czy oplata zawsze wynosi 5% (bez względu na liczbe rat)?

    Tak, 5% nie zależnie od ilości rat.

    --
    Łukasz