eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja CitiRe: reklamacja Citi
  • Data: 2002-03-08 11:52:25
    Temat: Re: reklamacja Citi
    Od: Sławomir Staciwa <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > towar/usługę opłaconą kartą. Jeśli tak to wiedz, że jest to oszustwo i
    jest
    > ścigane przez prawo. Rodzaj banku nie tu nic do rzeczy.

    Hmm mój błąd nie napisałem , nie chodzi mi o zwrot pieniędzy, chodzi mi o
    wyjaśnienie sytuacji !!!
    Jedynym łącznikiem pomiędzy bankiem a użytkownikiem karty jest potwierdzenie
    transakcji , do jasnej cholery skoro mój podpis nie jest potrzebny do
    uznania to co jest potrzebne. Poza tym za pierwszym razem , nie dzwoniłem do
    Citi z reklamacją , tylko z prośbą o wyjaśnienie !!! Osoba z Citi
    zaproponowała, że jedyną formą wyjaśnienia tej sytuacji może być
    rozpatrzenie reklamacji i spytała czy w takim razie chcę ją złożyć.
    Oświadczam że NIE CHODZI mi o zwrot pieniędzy. Oszustwo natomiast mogło
    zostac popełnione w sklepie gdzie ktoś MÓGŁ (nie musiał) podpisac czysty
    blankiet lub niedopatrzenie w banku gdzie nie sprawdzono czy kwitek jest
    podpisany.

    Niniejszym życzę Ci podobnej sytuacji

    Sławek

    P.S. sorry że poszło na priv

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1