eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja do pko bp (dlugie)Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
  • Data: 2008-03-21 08:38:41
    Temat: Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 21 Mar, 09:19, s...@g...com wrote:

    > A jak udowodni, ze poczta go nie zgubila po drodze? Przerzucanie
    > odpowiedzialnosci za balaganiarstwo poczty na klienta stanowi
    > naruszanie rownowagi pozycji stron. Prawdopodobienstwo, ze poczta
    > zgubi list zwykly jest o wiele wieksze od prawdopodobienstwa, ze
    > klient jest nieuczciwy - tj. dostal list, ale placi uparcie dalej
    > nizsza rate.
    >

    100% racji. Nie bronie tych praktyk, tylko pisze jak banki podpierajac
    sie zaakceptowanym przez klienta regulaminem, wykorzystuja mozliwosc
    wysylki powiadomien zwykla poczta i jak je moga "udokumentowac".

    W necie jest pelno skarg od osob, ktore nie zostaly fizycznie
    powiadomione przez bank o roznych zaszlosciach, mimo, ze banki
    skasowaly z konta delikwenta oplate za powiadomienie listowne.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1