eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja do pko bp (dlugie) › Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
  • Data: 2008-03-21 08:19:58
    Temat: Re: reklamacja do pko bp (dlugie)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 20 Mar, 23:34, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > On 20 Mar, 23:29, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>
    > wrote:
    >
    > > On Thu, 20 Mar 2008 12:20:45 -0700 (PDT), krzysztofsf
    >
    > > <k...@w...pl> wrote:
    >
    > > >> Zwykłego? Od kiedy?
    >
    > > >A przeczytaj post ponizej.
    >
    > > A pomyśl, jak bank dowiedzie, że list został wysłany na właściwy
    > > adres?
    >
    > Przedstawi zbiorczy raport korespondencji z dnia?

    A jak udowodni, ze poczta go nie zgubila po drodze? Przerzucanie
    odpowiedzialnosci za balaganiarstwo poczty na klienta stanowi
    naruszanie rownowagi pozycji stron. Prawdopodobienstwo, ze poczta
    zgubi list zwykly jest o wiele wieksze od prawdopodobienstwa, ze
    klient jest nieuczciwy - tj. dostal list, ale placi uparcie dalej
    nizsza rate.

    Pzdr
    MS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1