eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja transakcji kartaRe: reklamacja transakcji karta
  • Data: 2005-12-02 11:10:25
    Temat: Re: reklamacja transakcji karta
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "K.K." <e...@d...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:4390297d$1@news.home.net.pl...
    > > Pani na infolini powiedziala ze w przepisy mowia ze maja 30 dni ,
    > > ale w niektorych wypadkach moze sie to przedluzyc i przepisy nie
    okreslaja
    > > terminu. Powiedziala rowniez ze inteligo czeka na odpowiedz z pko s.a a
    na
    > > pytanie ile czasu ma pko s.a na odpowiedz nie chciala odpowiedziec.

    > > Moje pytanie brzmi : czy to normalne ze tak blacha sprawa ktora mozna
    > > sprawdzic od reki moze sie ciagnac miesiacami i nie moge sie dostac do
    > > swoich pieniedzy ?
    >
    > Od ręki raczej nie, ale powinna być załatwiona w regulaminowym czasie 30
    > dni, bo IMHO dla Inteligo inny oddział PKO BP nie jest podmiotem trzecim.

    Jesli przedpiszca mowil o Pekao SA (skrot PKO SA, nie mylic z PKO BP SA) to
    jest to "podmiot trzeci".

    --
    Pozdrowienia
    ---
    Slawek Kos --> s...@p...com


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1