eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w Inteligo - długieRe: reklamacja w Inteligo - długie
  • Data: 2007-03-26 11:25:37
    Temat: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "Pen" <p...@g...pl> wrote in message
    news:eu89iq$9a9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "cef" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > news:ethg4b$86e$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> Pytałem jak to możliwe, że utrzymując stan konta 2zł, ktoś może dokonać
    >> transakcji na numer tej karty np na 50zł.
    >
    > nie można przy transakcji, która wymaga autoryzacji

    problem w tym, że żadna nie wymaga. Ale ryzyko ponosi sprzedający jeśli
    obciąży kartę, a posiadacz karty stwierdzi, że on takiej transakcji nie
    przeprowadzał.


    > przy obciążeniu bez autoryzacji, transakcję 'autoryzuje' posiadacz karty -
    > czyli po obciążeniu może taką transakcję odrzucić (i bank zwraca kasę)

    bzdura do kwadratu.
    to albo autoryzuje, albo nie autoryzuje.
    Jeśli wyrazisz zgodę na obciążenie karty, to żadne modły nie spowodują,aby
    bank ci uznał reklamację, tym bardziej że transakcję jak najbardziej
    przeprowadził posiadacz karty.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1