  • Data: 2007-03-26 11:16:18
    Temat: Re: Re: reklamacja w Inteligo - długie
    Od: "Pen" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci
    news:m31wjlmi3q.fsf@maximus.localdomain...
    > p...@w...pl writes:
    > Jezeli bank bedzie sie upieral, ja zlozylbym zawiadomienie
    > o popelnieniu przestepstwa przez bank. Moim zdaniem te pieniadze
    > sa do odzyskania nawet bez cywilnego procesu.

    Bank zapewne wystepuje o rachunek dot. zakupu od sprzedawcy. Jesli na
    podstawie tego rachunku (badz jego braku) uzna, ze to nie klient dokonal
    zakupu, to lacznie z oswiadczeniem klienta, ze nikomu karty nie udostepnial,
    byl caly czas w jej posiadaniu i przechowywal ja w sposób uniemozliwiajacy
    jej utrate (ew. bank moze wymagac zastrzezenia karty jej odeslania)
    reklamacja powinna byc rozpatrzona pozytywnie i w takiej sytuacji na policji
    nalezy zglosic tylko fakt kradziezy pieniedzy z konta (a nie karty, która
    klient przeciez caly czas ma w portfelu).
    Pytanie tylko, czy róznica tylko w adresie podanym na potrzeby zakupu (który
    sluzy sprzedawcy zapewne tylko do zaadresowania paczki z towarem, a nie do
    dokonania samej transakcji karta) i adresem zameldowania/korespondencyjnym w
    banku jest powodem do uznania, ze to nie klient zakupil towar.