eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w MultibankuRe: reklamacja w Multibanku
  • Data: 2004-01-27 10:58:58
    Temat: Re: reklamacja w Multibanku
    Od: "dafor" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
    > reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co
    tam
    > będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?
    >
    > KK

    Chciałabym, żeby tak było, ale w momencie składania rekl. pieniądze z owej
    trx są blokowane na rachunku, czyli widać je w saldzie ale nie powiększają
    środków dostępnych. W momencie rozwiązania rekl. na korzyść klienta kwota
    jest odblokowywana i powiększa środki dostępne. Gdy rekl. jest nieuznana
    kwota obciąża konto i tak też się stało w moim przypadku (zresztą w opisie
    tej trx jest napisane "obciążenie- dotyczy rekl. trx"). Poza tym panienka z
    Mulitilinii, potwierdziła takie załatwienie sprawy, tylko nie potrafiła
    wytłumaczyć dlaczego rekl. została nieuznana.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 27.01.04 12:36 KK

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1