-
1. Data: 2004-01-27 09:34:37
Temat: reklamacja w Multibanku
Od: "dafor" <d...@w...pl>
Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona, po
zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak ja
mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.
Magda.
-
2. Data: 2004-01-27 10:46:40
Temat: Re: reklamacja w Multibanku
Od: "KK" <n...@n...com>
"dafor" <d...@w...pl> wrote in message
news:bv5bf0$e06$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam. Ukradziono mi kartę Visa Classic z Mulibanku (kartę do konta).
> Zlodzieje dokonali transakcji na dość dużą kwotę. Zaraz po tej trx
> zadzwonili z Multi czy to ja jej dokonywałam, wtedy zorientowałam się, że
> jakieś dwie godz. wcześniej skradziono mi ją. Karta została zastrzeżona,
po
> zaksięgowaniu owej trx, złożyłam reklamację. Dstałam do podpisania
> oświadczenie w sprawie tego zdarzenia, które odesłałam. Wczoraj właśnie
> sprawdziłam na koncie i okazało się, że nie uznali mi tej rekl. Panienka z
> Mulilinii nic nie chce powiedzieć, dlaczego, podobno wyslano do mnie
> dokumenty z wyjaśniniem. Oczywiście będę mogła złożyć odwołanie. Ale jak
ja
> mam z nimi walczyć? Przecież na potwierdzeniu z terminala, nie ma mojego
> podpisu! Może ktoś miał podobną sytuację? Jest chyba taka instytucja jak
> rzecznik klientów banków,czy ktoś ma namiary? Dzięki za zainteresowanie.
Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co tam
będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?
KK
-
3. Data: 2004-01-27 10:58:58
Temat: Re: reklamacja w Multibanku
Od: "dafor" <d...@w...pl>
> Moment, moment. Twoje oględziny stanu konta to nie sprawdzenie stanu
> reklamacji przecież. Poczekaj na dokumenty, które przyjdą i zobaczysz co
tam
> będzie pisało. Może reklamacja jest uznana a pieniądze przyjdą później?
>
> KK
Chciałabym, żeby tak było, ale w momencie składania rekl. pieniądze z owej
trx są blokowane na rachunku, czyli widać je w saldzie ale nie powiększają
środków dostępnych. W momencie rozwiązania rekl. na korzyść klienta kwota
jest odblokowywana i powiększa środki dostępne. Gdy rekl. jest nieuznana
kwota obciąża konto i tak też się stało w moim przypadku (zresztą w opisie
tej trx jest napisane "obciążenie- dotyczy rekl. trx"). Poza tym panienka z
Mulitilinii, potwierdziła takie załatwienie sprawy, tylko nie potrafiła
wytłumaczyć dlaczego rekl. została nieuznana.
-
4. Data: 2004-01-27 12:36:15
Temat: Re: reklamacja w Multibanku
Od: "KK" <n...@n...com>
"dafor" <d...@w...pl> wrote in message
news:bv5gd9$8rp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałabym, żeby tak było, ale w momencie składania rekl. pieniądze z owej
> trx są blokowane na rachunku, czyli widać je w saldzie ale nie powiększają
> środków dostępnych. W momencie rozwiązania rekl. na korzyść klienta kwota
> jest odblokowywana i powiększa środki dostępne. Gdy rekl. jest nieuznana
> kwota obciąża konto i tak też się stało w moim przypadku (zresztą w opisie
> tej trx jest napisane "obciążenie- dotyczy rekl. trx"). Poza tym panienka
z
> Mulitilinii, potwierdziła takie załatwienie sprawy, tylko nie potrafiła
> wytłumaczyć dlaczego rekl. została nieuznana.
A jaka to karta? I dlaczego jej nie ubezpieczyłeś??? Czy podpisałeś umowę
kartową do rachunku?
KK