eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacja w bankuRe: reklamacja w banku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.dialog.net.
    pl!not-for-mail
    From: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacja w banku
    Date: Fri, 01 Jun 2007 23:10:09 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 15
    Message-ID: <f3q1vg$sof$1@news.dialog.net.pl>
    References: <f3k7d9$g68$1@serwus.bnet.pl> <f3oo2u$l1$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: xdsl-4063.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1180732210 29455 81.168.157.223 (1 Jun 2007 21:10:10 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 1 Jun 2007 21:10:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.10 (Windows/20070221)
    In-Reply-To: <f3oo2u$l1$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:416596
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2007-06-01 11:15, pegad stwierdził, że:
    > Aga wrote:
    > Często zdarzają im się opóźnienia, ten bank tak ma :(

    Dziwne. Klientem dla Multi jestem średnim, delikatnie pisząc (dwa
    rachunki walutowe). Składałem dwie reklamacje, na każdą z nich odpowiedź
    miałem najpóźniej następnego dnia (telefonicznie), za każdym razem
    pytano mnie, czy dodatkowo życzę sobie wersji papierowej.
    Pod tym względem Multi zapunktował u mnie bardzo.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1