-
Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
.com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!p35g2000yqh.googlegroups.com!not-for
-mail
From: Miłosz Brakoniecki <i...@g...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
Date: Fri, 13 Nov 2009 06:40:51 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 47
Message-ID: <2...@p...googlegroups.com>
References: <hd8ivv$1fb4$1@opal.icpnet.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.20.110.66
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1258123251 6661 127.0.0.1 (13 Nov 2009 14:40:51 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Nov 2009 14:40:51 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: p35g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.66;
posting-account=wYc9dAoAAADu8bByzKdy3OKL6Hr-Rw4W
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-Via: 1.1 Clearswift Web Policy Engine
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1),gzip(gfe),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509065
[ ukryj nagłówki ]On 9 Lis, 03:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
> w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
> wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
> zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
> konieczna jest wizyta w placówce ;-(
>
> 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
> stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
> tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?
>
> dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
> następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!
>
> --
> pozdrawiam
> RobertS
Witam,
Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
(nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
historii transakcji.
W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
(opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.
Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
-na-forach.html
Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- Millenium czyli DEBILE bankowości
Najnowsze wątki
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
- 2024-05-18 wojna wojno a kredyt trzeba spłacać
- 2024-05-16 Citi... zmiany warunków umowy o kartę kredytową Citibank?
- 2024-05-15 Millenium czyli DEBILE bankowości