eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankireklamacje...w BZWBK ;-( › Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.nask.pl!ne
    ws.nask.org.pl!newsfeed00.sul.t-online.de!t-online.de!border2.nntp.dca.giganews
    .com!nntp.giganews.com!postnews.google.com!p35g2000yqh.googlegroups.com!not-for
    -mail
    From: Miłosz Brakoniecki <i...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: reklamacje...w BZWBK ;-(
    Date: Fri, 13 Nov 2009 06:40:51 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 47
    Message-ID: <2...@p...googlegroups.com>
    References: <hd8ivv$1fb4$1@opal.icpnet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.20.110.66
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1258123251 6661 127.0.0.1 (13 Nov 2009 14:40:51 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Nov 2009 14:40:51 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: p35g2000yqh.googlegroups.com; posting-host=195.20.110.66;
    posting-account=wYc9dAoAAADu8bByzKdy3OKL6Hr-Rw4W
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-Via: 1.1 Clearswift Web Policy Engine
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.1; SV1; .NET CLR
    1.1.4322; .NET CLR 2.0.50727; InfoPath.1),gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:509065
    [ ukryj nagłówki ]

    On 9 Lis, 03:13, RobertS <b...@x...pl> wrote:
    > w BZWBK pobrali mi opłatę za użytkowanie karty debetowej chociaż
    > wykonałem transakcję bezgotówkową w poprzednim miesiącu (warunek
    > zwolnienia z opłaty) - wina banku bezsporna, niestety aby to wyjaśnić
    > konieczna jest wizyta w placówce ;-(
    >
    > 3 zł i tyle zachodu, telefonicznie nie da się tego załatwić...pomijam
    > stracony czas (mam do oddziału raptem 2 km), ale przecież nie każdy ma
    > tak blisko i co wtedy? odpuszcza bankowi takie błędy czy rezygnuje z usług?
    >
    > dla porównania jak w Citi pobrali mi podobną opłatę to korekta
    > następowała jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej - czyli jednak można!
    >
    > --
    > pozdrawiam
    > RobertS

    Witam,

    Pracownik faktycznie popełnił błąd nie przyjmując reklamacji
    telefonicznej. Zgodnie z wewnętrznymi procedurami pracownik infolinii
    BZ WBK ma obowiązek przyjąć reklamację (z małym wyjątkiem, ale nie
    dotyczy on reklamacji kartowych), zapisuje informacje uzyskane od
    klienta w specjalnej aplikacji i wysyła zgłoszenie do Działu
    Reklamacji, który je rozpatruje. Prawdą jest, że pracownicy infolinii
    (nie napisał Pan na jaki numer dzwonił) mogą nie mieć dostępu do
    historii transakcji.

    W sprawie samego zwolnienia z opłaty za obsługę karty w wysokości 3 zł
    (opis wskazuje, że może to być karta MasteCard PAYBACK) warto
    pamiętać, że chodzi o wykonanie transakcji bezgotówkowej jak i jej
    rozliczenie w danym miesiącu. Jeśli transakcja była wykonana pod
    koniec miesiąca to mogła nie zostać rozliczona w tym samym miesiącu.

    Zasady obecności BZ WBK na forach można sprawdzić na:
    http://indywidualni.bzwbk.pl/zasady-obecnosci-bz-wbk
    -na-forach.html

    Zespół Banku Zachodniego WBK S.A.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1