  • Data: 2009-01-18 03:06:47
    Temat: Re: renoma ING
    Od: szczurwa <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Sty, 03:35, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > I taki kwiatek: "Dla transakcji dokonanych przed 1 lutego 2009 i
    > niespłaconych w całości w wymaganym terminie spłaty, odsetki wg nowej stawki
    > oprocentowania będą naliczane począwszy od pierwszego dnia cyklu
    > rozliczeniowego kończącego się w lutym."

    Nie chce mi sie szukać, ale na oko taki zapis to niedozwolona klauzula
    umowna. A a marginesie: aż tak bardzo potrzebują gotówki, że skłonni
    są wydzierać ją swoim klientom kosztem swego wizerunku ? Chociaż mając
    na uwadze, co obecnie banki wyprawiają - casus Dombanku i MiIllenium w
    kredytach hipo, odpał Aliora z przelewami z kart - nie dziwi nic.