  • Data: 2022-12-09 12:44:20
    Temat: Re: robota w Banku Światowym
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    kurski-w-banku-swiatowym.html#s=BoxOpMT

    > Co, sugerujesz że Kura nie ma "wykształcenia ekonomicznego"?
    > Przynajmniej formalnie trafiłeś kulą w płot.
    > Gdybym nie uważał argumentów ad personam za poniżej pasa, to napisałbym,
    > że w świetle ostatnich rewelacji to właściwy człowiek na właściwym miejscu - i że
    > zdecydowanie przynajmniej jednego dziadka w wehrmachcie mieć nie mógł.
    >
    > Więc drżyj, Banku Światowy: "Wiem, że tu też dobrze przysłużę się" - tak się Kura
    zapowiedział.

    Sugestia narzuca się sama, nie znam faktów z życia pana Jacka kiedy to
    on poświęcał się pracy w finansach. A może wg ciebie to ogólnie nic
    złego zatrudniać na stanowisku lekarza kogoś kto ma do pokazania tylko
    dyplom uczelni medycznej?

    Teraz to już zaczynasz być zwyczajnie być niepoważny. Facet kierujący do
    publicznych mediów hektolitry jadu i zakłamania ma być kimś na miejscu w
    czymś co jeszcze wielu ludzi postrzega jako " bank - jedna z instytucji
    zaufania publicznego"?