  • Data: 2002-04-04 08:34:53
    Temat: Re: VC dla studenta [BZWBK]
    Od: "Szymon" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:a8h0jp$rve$1@news.onet.pl...

    > Widzisz...
    > bo ona miala elektrony z pewnoscia. Dalaby VC i po problemie. Zeby uniknac
    > takich sytuacji po to mam w portfelu takaowa karte...

    Ja mam gotowke na pokrycie zakupow. Jesli karta nie zadziala - dam gotowke.
    Traktuje karte jako srodek platniczy - przydatny, ale nie jedyny. Nadal w
    wiekszosci sklepow nie przyjmuja kart.

    Ostatnio zapoznalem sie z oferta Invest Banku. Tam dla charge prowizja
    wynosi 1,5%. W PEKAO SA 1%. To ciekawe... Rok temu w mBanku mialem 16,5% na
    eMAX, dzis mam polowe. Jakies 2-3 lata temu mialem charge VISA Concerto w
    PEKAO i 1% prowizji, a teraz jest znow 1%. Wez pod uwage, ze okres
    kredytowania nie przekracza miesiaca. Srednio chyba mozna przyjac 2 tyg. 1%
    na 2 tyg. to jakies 25% rocznie - troche duzo wychodza wowczas te zakupy.

    Z tego co pamietam to dla studenckiego konta dali mi ten charge za 30zl
    rocznie. Ciekawe po ile teraz jest (pan Wojtek mial teorie, ze karty
    tanieja).

    pzdr