  • Data: 2008-01-31 21:58:32
    Temat: Re: romans z citibankiem bez happy endu
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ygreko" <...@...com>
    > OK, to rozszerze pole poszukiwan, o wiedzaca grupo :).
    >
    > Otoz szukam banku, ktory spelnia nastepujace oczekiwania:
    > 1. Mozliwosc zwolnienia z oplaty za konto przy pewnych wplywach
    > miesiecznie (mam na mysli w miare normalne wplywy, a nie 200 000
    > ulokowane na Aquariusie).

    Nordea Spektrum od 1500 zl/mies konto darmowe i darmowe wszystkie
    bankomaty

    > 2. Przelewy za free.

    zgadzam się, konto glowne powinno miec darmowe przelewy
    a tymczasem w Nordei są od 0,40 do 0,60 gr/szt

    > 3. Dobrze dzialajacy serwis transakcyjny przez www.

    System Solo dziala bez problemów

    > 4. KK najlepiej na podpis.

    KK mozesz sobie zostawic w Citi - ona nie jest zależna od rachunku

    > 5. Dobra infolinia, z ktora mozna to i owo zalatwic, bez chodzenia do
    > oddzialu.
    > 6. Dobra, szybka obsluga w oddziale, zwlaszcza kasowa (czasami
    > trzeba).

    Nordea ma trochę oddzialów - raz do roku mogą się przydać

    > Pewnie nie ma takiego...

    Jest, ale nie otwiera juz rachunkow - dawniej namawialem na e-pakiet w
    Fortisie, teraz działa, ale dla starych klientów
    *** blad ***