  • Data: 2012-10-12 18:12:41
    Temat: Re: rozliczenie cash back
    Od: osa <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-12 17:32, Marek pisze:
    > Bank NORDEA odpowiedział (na razie telefonicznie) ze wszystko jest OK i
    > ze zwrot kasy po reklamacji (cashback) NIE SPŁACA bieżacego zadłużenia w
    > rachunku karty, tak wiec wychodzi na to ze mimo ze srodki na karcie są
    > na plusie to ja dalej mam debet...

    Zobacz (jeśli się da) jaki jest rodzaj operacji przy tym zwrocie. Bo w
    regulaminie wyczytałem:

    2. Wpłata na rachunek karty może być realizowana w formie:
    1) automatycznej spłaty z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku,
    2) przelewu z rachunku prowadzonego w Banku lub w innych bankach,
    3) wpłaty gotówkowej w kasie Banku, w kasach innych banków lub w urzędach
    pocztowych.

    Jeśli jest to przelew z rachunku prowadzonego w Banku to:

    5. W okresie obowiązywania umowy wpłata na rachunek karty jest zaliczana
    do spłat wymienionych poniżej elementów, z zachowaniem wskazanej kolejności:
    1) zaległych opłat,
    2) odsetek od należności przeterminowanych,
    3) kapitału należności przeterminowanych,
    4) opłat zaksięgowanych w ciężar limitu kredytowego,
    5) odsetek bieżących zaksięgowanych w ciężar limitu kredytowego,
    6) dokonanych transakcji gotówkowych,
    7) dokonanych transakcji bezgotówkowych.

    Jeśli operacja zwrotu nie jest żadnym z tych wymienioneych to może być
    traktowana jako nadpłata karty...

    Wpłata na rachunek karty, przewyższająca zadłużenie na tym rachunku,
    powoduje
    nadpłatę na rachunku karty. Nadpłata nie powoduje zwiększenia dostępnych
    środków,
    co oznacza, że niemożliwe jest dokonanie transakcji, której kwota będzie
    wyższa niż
    przyznany limit kredytowy. Nadpłata zaliczana jest na poczet spłat
    przyszłych transakcji,
    następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu tych transakcji na rachunku
    karty.