eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankirozliczenie cash back › Re: rozliczenie cash back
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.supermedia.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!no
    t-for-mail
    From: Marek <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: rozliczenie cash back
    Date: Sun, 14 Oct 2012 16:14:59 +0200
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 32
    Message-ID: <k5ehmm$1vi$1@mx1.internetia.pl>
    References: <k54b1o$nk8$1@mx1.internetia.pl> <k54bl8$p3s$2@dont-email.me>
    <k54ct4$1b8$1@mx1.internetia.pl> <k54cra$in3$2@dont-email.me>
    <k54enb$br7$1@mx1.internetia.pl> <k54g85$307$1@dont-email.me>
    <k59dgn$mtj$1@mx1.internetia.pl> <k59p1d$dth$1@dont-email.me>
    <k59s4b$1on$1@mx1.internetia.pl> <k59svg$c3o$1@dont-email.me>
    <k59t68$c3o$2@dont-email.me> <k5b2j9$2pc$1@mx1.internetia.pl>
    <k5bm57$cer$2@dont-email.me> <k5c0bu$fv5$1@mx1.internetia.pl>
    <k5cqp5$9k$5@dont-email.me> <k5disr$e5n$1@mx1.internetia.pl>
    <k5e5mp$s5d$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 77.252.168.122
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1350224406 2034 77.252.168.122 (14 Oct 2012 14:20:06 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 Oct 2012 14:20:06 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <k5e5mp$s5d$1@dont-email.me>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:16.0) Gecko/20121011 Thunderbird/16.0.1
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:580671
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 14.10.2012 12:55, witek pisze:
    > Marek wrote:
    >>>

    >> - miałem ustawiona opcje automatycznej spłaty zadłużenia (gdyby przez
    >> moje przeoczenie taka sytuacja zachodziła to ma sie samo spłacić).
    >> No ale jak widać sie nie spłaciło - to tez moja wina?
    >
    > tez :),
    > bo miales opcje automatycznej splaty ujemnego salda a nie koniecznego
    > minimum ponad ujemne saldo.
    >
    >
    potwierdzenie ustawienia automatycznej spłaty brzmi:
    (cytuje)
    Szanowny Panie,
    W odpowiedzi na wiadomość informuję, iż spłata zadłużenia karty
    kredytowej o numerze xxxxxxxxx nastąpi automatycznie w 100% 30-go dnia
    każdego miesiąca.
    Z poważaniem,
    Konsultant w Zespole Obsługi Klienta
    xxxx
    (koniec cytatu)
    gdzie tu mowa o saldzie ujemnym?

    BTW: obawiam sie ze wszystko w tym banku (ale innych chyba tez... )
    jest "ustawione" wg zasady jak w starym dowcipie:
    1. BANK ma zawsze rację.
    2. jak Bank nie ma racji patrz punkt pierwszy.

    anyway: reklamuję, a następnie zmieniam bank

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1