  • Data: 2009-09-02 20:40:05
    Temat: Re: rozliczenie z prognozy
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    >
    > Powtarzam, moje prognozy dotyczą rynków amerykanskich, wpływ których
    > jest jednak na inne rynki  olbrzymi - najczęsciej świat powiela  te
    > ruchy. Ale jestem i tak pewien że jak 2x2=4, tak u nas będą próby
    > odmiennych zachowań (OFE są monopolistą na rynku, a spadki to
    > katastrofa dla nich), jak też przeróżne, oderwane od prezentowanego
    > przeze  mnie punktu widzenia komentarze, że "u nas jest wzrost
    > gospodarczy i pójdziemy inną drogą". Ale i tak nie pójdziemy :-) To na
    > razie tyle. Czekam teraz na ataki rozeźlonych byków ;-)))

> [...]

    bardzo paskudnie zabrzmiał komunikat po zlocie szefów banków centralnych...
    Trichet stwierdził radośnie że jest super, ale gdyby zaczęły się znowu jakieś
    jaja to nie będzie już kasy na jakiekolwiek akcje pomocowe... gdy się ten
    komunikat przeczyta między wierszami to aż się zimno robi... co chwila pojawia
    się plotka że jakiś duży amerykański bank ma całą szafę trupów... przebąkuje
    się też że banki niemieckie umoczyły jakąś gigantyczną kasę w Rosji.. to
    wszystko jest jak beczka prochu i wystarczy mała iskierka... pozdrowienia dla
    Morsa :))) ....