  • Data: 2009-09-15 19:36:11
    Temat: Re: rozmowa z pracownikiem Eurobanku (czat)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Ya" h8odbf$slt$...@i...gazeta.pl

    > Zamiast wypisywać takie farmazony, to przeczytaj UWAŻNIE co napisałem, bo zdaje
    się, że sam masz problem ze zrozumieniem,
    > czepiając się przy tym innych i mądrując bezpodstawnie i bezzasadnie. Wszyscy
    doskonale wiedzą w jakim znaczeniu jest używany w
    > Eurobanku (i nie tylko) określenie "czas rzeczywisty". Jedynie Ty masz z tym jakiś
    kłopot.

    Jedynie i ja, i każdy kto ma pojęcie o tym, co robi lub co myśli? :)

    Zdrowy na umyśle wie, że nic na świecie nie trwa zero. :) Wszystko
    zabiera ileś czasu -- i określenie ,,czas rzeczywisty'' jest
    sprecyzowane. :) Coś wykonuje się w czasie rzeczywistym -- czyli
    zanim wynik będzie nieaktualny. :)

    Czy to wykona się po mikrosekundzie czy po megasekundzie -- to inna
    sprawa, bo i po megasekundzie być może wynik ma jeszcze jakiś sens. :)

    Tylko pindy takie jak ty (i Eurobankierki) nie mają pojęcia o tym,
    czym jest ,,operacja wykonana w czasie rzeczywistym'' -- i tworzą majaki. :)

    -- Panie!! Każdy wie, co to eter, tylko pan ma z tym jakiś kłopot!
    -- Czyżby?
    -- Tak! Tylko pan. I może wreszcie mi pan powie, jaka jest masa spoczynkowa
    eteru?!?!
    Jest mi to potrzebne do wyliczenia szybkości rozchodzenia się głupoty w próżni.
    :)
    -- Wie pan... Ale ta masa zależy od ciśnienia atmosferycznego... ;)
    A to zależy od wysokości... [nad poziom wiedzy]
    -- Nie bądź pan taki mądry! Gdy nie pytam o konkretne ciśnie, to
    znaczy, że mam na myśli ciśnienie normalne!
    -- Czyli 9.81 atmosfery barycznej?
    -- Panie, nie zbaczaj pan z tematu!
    Jaka jest ta masa spoczynkowa eteru?

    0: -- Proszę zeszyt w kółeczka.
    S: -- Nie mam takich.
    0: -- Co?!?!? W takim razie w trójkąciki...
    S: -- Są zeszyty w jedną linię, w dwie linie i w kratkę,
    ale nie ma ani w kółeczka, ani w trójkąciki...
    1: -- O co tu chodzi? W czym problem?
    S: -- Pana podwładny chce zeszyty w kółeczka i w trójkąciki...
    0: -- Spadaj, ty baranie jeden... Nie ma takich zeszytów!!!
    S: -- Dziękuję... Co oficer to oficer...
    1: -- No!!! Swołocz potajemna... W kółka i trójkąciki...
    Zboczeniec jeden... Przyjedzie taki z wiochy i trzeba
    za niego świecić oczami przed porządnymi ludźmi...
    Cholera jedna...
    S: -- A panu co podać?
    1: -- Globus Wrocławia. :)

    > Twoje wycieczki typu: ",,Angielski'' raczej znasz. :) (znasz, aby móc rozumieć
    proste polecenia wydawane Ci w Anglii?)" nie jest
    > niczym innym jak bezczelnością.

    Czyżby? :) To opis rzeczywistości polskiej początku XXI wieku. :)

    > PS.Sprawdź dobrze co oznacza wyraz "wycieczka" albo lepiej kogoś zapytaj. Bo pewnie
    i z tym również będziesz miał kłopot.

    Trudno zgodzić się z rzeczywistością? Ze smutną prawdą o tym, że będąc
    analfabetą, żąda się od innych rzekomej mądrości? (czyli globusów miast?)

    Być może w rynsztoku 'czas rzeczywisty' oznacza to, co wg Ciebie oznacza. :)
    Ogólnie jednak oznacza to, o czym pisałem -- na całym cywilizowanym świecie...

    I jeśli EB ma 2 dni na wykonanie przelewu a przelew realizowany jest 1 dzień,
    to na pewno jest realizowany dostatecznie szybko. :) Pytanie jednak, czy taki
    wewnętrzny przelew ma tak długi czas przydatności? :) Procedury przelewania
    międzybankowego są -- i tam wiadomo, co to znaczy, że przelew wykonywany jest
    w czasie rzeczywistym, natomiast wątpię w to, aby przelew wewnętrzny był
    obarczony podobnymi restrykcjami. :)

    Wiadomo każdemu, że nawet światło w próżni (czy w metalu) nie porusza się
    nieskończenie szybko, więc na pewno każda operacja (w tym i przelew wewnętrzny)
    musi trwać i trwać... :) Trzeba jednak poświęcić chwilę czasu na myślenie, :) aby
    to zauważyć. :) Niektórym nie brak czasu na rozmyślania (i oni wiedzą, co znaczy
    ,,system czasu rzeczywistego'' -- na całym świcie widzą to samo o ,,realtimie'',
    nie tylko w EB czy w bankowości, albo w informatyce) a inni nie mają czasu na
    myślenie, gdyż muszą pić... Znaczy... Dotować państwo i Kościół akcyzowanymi
    napojami... :) Ja jestem degeneratem i nie piję... Znaczy -- nie dotuję... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'